مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۱۴ امام حسین (ع):

امنیت و آبادانی ایران اسلامی مرهون خون پاک شهداء است 

حجت‌الاسلام «عرب» با اشاره به ضرورت دفاع از ارزشهای دفاع مقدس، گفت: امنیت و آبادانی کشور را مرهون و مدیون خون پاک شهداء هستیم
کد خبر: ۶۲۵۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲ - 27October 2023

امنیت و آبادانی ایران اسلامی مرهون خون پاک شهداء است //عکس ارسال نشده است//به گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین «غلامرضا عرب» مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۱۴ امام حسین (ع) در بازدید از گردان‌های امام حسین (ع) لشکر ۱۴ امام حسین (ع) اظهار داشت: امنیت و آبادانی کشور را مرهون و مدیون خون پاک شهداء است. 

حجت‌الاسلام عرب ادامه داد: توسعه و پیشرفت کشور، عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه جانفشانی شهدای والامقام و از خودگذشتگی آنان حاصل شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۱۴ امام حسین (ع) با بیان اینکه ملت ایران دلاور مردی و از خودگذشتگی شهداء، جانبازان و آزادگان را هرگز از یاد نخواهد برد، گفت: امروز همه آحاد جامعه مدیون ایثارگری جوانان شایسته‌ای هستند که جان در طبق اخلاص گذاشتند و در میدان نبرد با دشمنان جنگیدند و آسمانی شدند. 

وی خاطر نشان کرد: ما باید با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آرمان‌‌های شهداء را زنده نگه داریم و با بیان دستاوردهای دفاع مقدس و اهداف و آرمانهای شهدا از این مسیر پاسداری کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار